دسته‌هاهمه

معرفی برندهای برتر خمیردندان‌های طبیعی خارجی  سال ۲۰۲۳

مقدمه

محصولات بهداشتی بر اساس نوع مواد اولیه پایه، به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. امروزه خمیردندان‌های طبیعی به خاطر ترکیبات ویژه و مزایای موجود در این نوع از خمیردندانها یکی از پرطرفدارترین محصولات بهداشتی مصرفی روزانه افراد هستند. در این مقاله از آلفادنت، به معرفی برندهای برتر خمیردندان‌های طبیعی خارجی سال۲۰۲۳ اشاره خواهیم داشت. در نوشتار دیگری در آلفادنت به تفاوت خمیردندان طبیعی و گیاهی پرداخته‌ایم.

برندهای برتر خمیردندان طبیعی خارجی سال۲۰۲۳

به خاطر داشته باشید که اصطلاح “مواد تشکیل دهنده طبیعی” می‌تواند توسط مارک‌های مختلف به طور متفاوتی تفسیر شود، بنابراین بررسی مواد تشکیل دهنده خاص در محصول و منبع آنها مهم است. از طرفی باید در نظر داشت، خمیردندان‌هایی از جمله: AIM، Biotene، Pepsodent ،Oral-B و…ممکن است در دسته بندی خمیردندانهای برند سال ۲۰۲۳ قرار بگیرند ولی از آنجایی که مواد طبیعی را در ترکیبات خود قرار نداده‌اند در فهرست برندهای برتر خمیردندان طبیعی خارجی۲۰۲۳ قرار نخواهند گرفت.

خمیردندان‌های برتر طبیعی خارجی در سال ۲۰۲۳

۱- Colgate-Palmolive

محصول کشور: ایالات متحده آمریکا

برند آمریکایی خمیر دندان Colgate در سال ۱۸۷۳ برای بهداشت دهان و دندان معرفی شد. تخصص مراقبت از دهان و دندان را با مواد موثره طبیعی ترکیب کرده‌ و طیف جدید خمیردندان‌های Colgate® Naturals را معرفی کرده‌اند که  نیرو بخش، طراوت‌بخش و سرشار از طعم‌های طبیعی  بوده و در سه مدل در دست مصرف کننده قرار گرفته است.

۲- Fresh Sensodyne Herbal

محصول کشور: انگلیس

برند Sensodyne متعلق به شرکت داروسازی انگلیسی گلاکسواسمیت‌کلاین است. خمیردندان گیاهی دندانهای حساس سنسوداین Fresh Sensodyne Herbal حاوی عصاره‌های طبیعی و محافظت کننده روزانه دندان های حساس می‌باشد. خمیردندان هربال سنسوداین حاوی عصاره رازیانه (بادیان) با خواص تازگی بخشی تنفس و همچنین عصاره اکالیپتوس شناخته شده با خواص پاک کنندگی و تمیز کنندگی است.

۳- Forever Living Products International, Inc

محصول کشور: ایالات متحده آمریکا

خمیر دندان ژله‌ای Forever Living Products International Inc ساخته شده از مواد طبیعی مانند آلوئه ورا برای جلوگیری از بوی بد دهان و اطمینان از تنفس تازه است.  فرمول این خمیردندان بدون فلوراید است، و با طعم نعنای طبیعی که دارد به دهان شما احساس تازگی و تمیزی می‌دهد.

۴- Arm And Hammer

محصول کشور: انگلستان

خمیر دندان Arm And Hammer یک برند خمیر دندان طبیعی است که از مواد طبیعی مانند جوش شیرین برای سفید کردن دندان ها و قوی تر کردن آنها استفاده می‌کند. جوش شیرین ماهیت قلیایی دارد و به بازگرداندن pH دهان به سطوح خنثی داخل دهان کمک می‌کند. فرمول ویژه این خمیردندان به بازسازی و تقویت مینای دندان کمک می‌کند. همچنین این اولین خمیر دندانی بود که تاییدیه ADA را به دست آورد.

۵- Hello oral care

محصول کشور: ایالات متحده آمریکا

برند hello یکی از برندهای محبوب خمیردندان طبیعی شرکت کولگیت پالمولیو می‌باشد. این محصول حاوی فلوراید است و برای سلامتی دندان مناسب بوده و ترکیب طبیعی آن دندان‌ها را بدون استفاده از مواد شیمیایی سفید می‌کند.

۶- Dr. bronner’s

محصول کشور: ایالات متحده آمریکا

این خمیردندان پلاک روی دندان را کاهش داده و  دندان را سفید و درخشان می‌کند. فرمولاسیون ساده این خمیر دندان فاقد فلوراید، بدون رنگ و مواد کف‌ساز است. خمیردندان‌های این برند در چند طعم ​​نعناع، ​​بادیان و دارچین عرضه می‌شود و از کریستال های منتول ارگانیک برای خوشبو کردن نفس به طور طبیعی استفاده می‌کند.

۷- Davids

محصول کشور: ایالات متحده آمریکا

این خمیردندان از با کیفیت ترین مواد طبیعی همچون روغن‌های طبیعی نعناع ترکیب شده با جوش شیرین و گلیسیرین گیاهی استفاده می‌کند. ترکیبات خمیردندان طبیعی Davids به مبارزه با پلاک‌ها کمک می‌کند و نفس را تازه نگه می‌دارد.

۸- Tom’s of Maine

محصول کشور: ایالات متحده آمریکا

خمیردندان بدون فلوراید Tom’s of Maine جایگزین طبیعی تری برای خمیر دندان های معمولی است. کربنات کلسیم به عنوان یک ساینده ملایم برای از بین بردن ملایم پلاک استفاده می‌شود و همچنین به محافظت در برابر پوسیدگی، سفید کردن دندان ها و تقویت مینای دندان کمک می‌کند. علاوه بر نعناع، خمیر دندان ضد پلاک و سفید کننده بدون فلوراید Tom’s of Maine در طعم‌های نعناع و رازیانه موجود است.

۹- Jason

محصول کشور: ایالات متحده آمریکا

خمیردندان جیسون خمیردندان­هایی را ارائه می‌دهد که با مواد طبیعی مانند روغن درخت چای، روغن نارگیل و سایر عصاره‌های گیاهی ساخته شده‌اند. خمیردندان جیسون بدون استفاده از مواد ساینده خشن و مواد شیمیایی به شفافیت لبخند و طراوت نفس شما کمک می‌کند.

۱۰- Burt’s Bees

محصول کشور: ایالات متحده آمریکا

خمیر دندان Burt’s Bees به طور کلی یک خمیر دندان طبیعی در نظر گرفته می‌شود.

Burt’s Bees یک نام تجاری شناخته شده است که بر محصولات طبیعی و دوستدار محیط زیست تاکید دارد و فرمولاسیون خمیردندان آنها معمولاً با تمرکز بر مواد طبیعی ساخته می‌شود. آنها از موادی مانند پودر بامبو، عصاره بره موم و روغن های ضروری استفاده می‌کنند.

۱۱- Auromère

محصول کشور: ایالات متحده آمریکا

این برند خمیر دندان را بر اساس مواد سنتی آیورودا ارائه می‌دهد. خمیر دندان آنها اغلب حاوی عصاره‌های گیاهی و اجزای طبیعی است.

عصاره‌های گیاهی و روغن‌های ضروری موجود در خمیردندان اورومر به دلیل خاصیت پاک‌کنندگی بالای آن‌ها نفس را تازه کرده  و ایجاد احساس تمیزی به دندان ها می‌دهد.

Alphadent

خمیردندان‌های طبیعی آلفادنت در حال حاضر شامل کامپلت، مولتی اکشن، ضد حساسیت، سفیدکننده، بدون فلوراید مانترا، کودکان مدل پسرانه و دخترانه، کودکان بدون فلوراید مدل مینیون می‌باشد.

خمیردندانهای آلفادنت طبیعی بوده و بر پایه‌ی اسانس صمغ درخت بنه           ( آلفاپینن ) فرموله شده است،و به واسطه ی خاصیت ضد باکتریایی،      ضد قارچی و ضد  التهابی از التهاب لثه، پوسیدگی دندان و بوی بد دهان جلوگیری می‌کند.

این خمیردندان جزو برندهای خارجی خمیردندان طبیعی نیست و در ایران، استان کردستان تولید می‌شود. اما کیفیت آن به گونه‌ی است که به عنوان محصول صادراتی به کشورهای مختلف دنیا صادر می‌گردد.

آلفادنت انتخاب همه کسانی است که می‌خواهند لبخندی زیبا و دندانی سالم و درخشان داشته باشند.

منابع:

alphadentcare.com

marketing91.com

verywellhealth.com

intellectualsinsider.com

nbcnews.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 17 =